תריסים חשמליים - הבטיחו את הטוב ביותר

לפני שנים רבות פתחי החלונות לא משולבים תריסים. השמש חדרה אל פנים הבית בכל שעות האור ללא אפשרות לעצור מבעדה. האפשרות בה היו עושים שימוש איפשרה לצמצם מעט את השפעתה על הארת הבית וחימומו אך לא מעבר. לכן בשנים האחרונות המציאו את התריסים אשר כל מטרתם היא לשלוט באופן מלא בכניסת קרני השמש לדירה שלכם. בחירה נכונה בתריסים מספיק איכותיים יאפשרו לכם ליהנות משנים ארוכות של ויסות קרני השמש עד בלימה מוחלטת של כניסתם לדירה שלכם.

כך תצליחו להתעורר בשעה שתבחרו

ללא תריסים איכותיים לבלימת כלל קרני השמש, קיים סיכוי סביר שתאלצו להתעורר בשעות הבוקר המוקדמות בשל התגנבות קרני השמש והארת החדר בו אתם ישנים. גרוע מזה, ישנם לא מעט בתים הפונים לכיוון זריחתה של השמש. בבתים אלה ישנה אפשרות להתעוררות מסנוור השמש עצמה. על כן במידה ואתם רוצים לוודא שאתם אלה שתחליטו כמה קרני אור יכנסו לדירתכם ומתי, חשוב לדעת לבחור נכון את התריסים שלכם.

מגוון רחב של אפשרויות בחירה

במרוצת השנים התריסים השונים עברו לא מעט שינויים ושדרוגים עד כי כיום ניתן לומר שיש שלל אפשרויות שונות לבחירה. במטרה להצליח לבחור נכון את התריסים הטובים ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם קיימת חשיבות רבה להכיר את כלל האפשרויות העומדות לרשותכם טרם הבחירה. בחירה נכונה תאפשר לכם ליהנות שנים ארוכות משלל יתרונות משמעותיים של תריסים מקצועיים ואיכותיים. על כן, אל לכם להקל ראש בבחירה מושכלת של התריסים עבור דירתכם.

בחירתם של רבים – תריסים חשמליים

חשוב לדעת כי בשנים האחרונות החלו לייצר לא מעט סוגים שונים של תריסים חשמליים. תריסים חשמליים יאפשרו לכם ליהנות משלל אפשרויות פתיחה בלחיצת כפתור בלבד. אם עד לפני שנים רבות הייתם נדרשים לנסות ולמנוע מקרני השמש החמות להתגנב לדירתכם בעזרת שמיכות או בגדים על אדן החלון, הרי לכם שכיום ניתן לעשות זאת בקלות רבה על ידי לחיצת כפתור בלבד. לאפשרות זו של תריסים חשמליים יש לא מעט יתרונות משמעותיים אשר מביאים אנשים רבים לבחור דווקא בהם.

תריסים ללא פשרות – איכות, אמינות ונוחות גם יחד

בעזרת התריסים החשמליים תוכלו לבחור בין שלל אפשרויות בתיחה ברמות שונות. אפשרות זו מאפשרת לכם לשלוט בכמות האור בדירה שלכם בצורה מלאה. מעבר לכך, תריסים חשמליים נחשבים אמינים ומוצלחים במיוחד כך שלא תידרשו להתעסק איתם מעבר לפתיחתם וסגירתם בעזרת לחיצת כפתור בלבד. הם מחזיקים מעמד שנים ארוכות ועמידים מאוד בפני קרני השמש החמות. עח כן במידה וגם אתם רוצים להתחדש עם תריסים חשמליים שחוב לדעת לבחור נכון את האפשרות המתאימה ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם.

כפי שציינו לעיל, כיום ישנן אין ספור אפשרויות שונות של תריסים. ישנן אפשרויות אשר מאפשרות לעמעם את עוצמת קרני השמש בלבד ולא לבלום אותן לחלוטין. אפשרויות אלה על פי רוב מתאימות יותר למשרדי עבודה או בתי ספר. לעומת זאת בפתים פרטיים, כלל המתגוררים בדירה בוחרים לאפשר לעצמם לבלום לחלוטין את קרני השמש במידת הצורך. על כן תריסים חשמליים מתאימים על פי רוב לבתים פרטיים.

תריסים חשמליים כשער כניסה מחצר הדירה שלכם

ישנה אפשרות של תריסים חשמליים כמעין דלת יציאה לחצר. לא מעט אנשים בוחרים לשלב תריסים חשמליים בשער הכניסה והיציאה שלהן מדירתם לחצר. תריסים אלה מאפשרים סגירה הרמטית ואף חזקה ובטיחותית במיוחד של פתח הדירה לכיוון החצר. אפשרות זו שכיחה במיוחד בשנים האחרונות בשל העובדה הפשוטה כי היא מאפשרת כניסה רחבה ופתוחה במיוחד. לעומת זאת, דלת כניסה ויציאה לחצר תאפשר פתח צר הרבה יותר. הפתח הרחב אליו ניתן להגיע בעזרת תריסים חשמליים נחשב לאסתטי ומרשים הרבה יותר ולכן לא מעט אנשים בוחרים בו כיום.

יתרונות רבים נוספים לתריסים חשמליים

מעבר לכך, כמובן שישנה אפשרות לבחור בתריסים חשמליים לחלונות החדרים. התריסים החשמליים יאפשרו לכם לשלוט בצורה מלאה בכל קרני השמש שיחדרו לפנים הדירה שלכם. מעבר לכך, אין כל צורך להגיע עד החלון ממש במטרה להרים או להוריד את התריסים כפי המקובל בתריסים רגילים שאינם חשמליים. כלל היתרונות הללו יאפשרו לכם ליהנות מאפשרות של

חברת תריסי גבאי היא משווק מורשה של חברת קליל.
צרו קשר עם נציגנו ותקבלו הצעת מחיר על סדרת קליל 7000:
073-7841584 או 050-5235868 (רונן)